Die kleine Sprachgeschichte - Kurpfälzisch

Von Matthias Kußmann · 20.09.2011
Kurpfälzisch ist eine Untergruppe der vorderpfälzischen Dialekte und die einzige rechtsrheinische Dialektgruppe des Pfälzischen. Wer kurpfälzisch "babbelt", macht automatisch Musik, sagen die Bewohner des Sprachraums.
"Unser Dialekt is in dem Bezug, dass er künstlerisch verwertbar ist, so gut wie jeder annere. Und dass er musikalisch verwertbar is, würd ich sogar sagen, noch ein bissl besser wie die annere.

( ... ) Das liegt daran, dass jeder, der unseren Dialekt sprechen tut, also babbelt, automatisch Musik macht. Die Musik is in dem Dialekt schon angelegt. Brauchsch kee Inschtrument, brauchsch nur dei Zung un de Klang von unsrer Schprooch." Zum Zitat noch die Sendung und fertig ist "Die kleine Sprachgeschichte – Kurpfälzisch".

Manuskript zur Sendung als PDF-Dokument oder im barrierefreien Textformat

Links bei dradio.de
Kleine Sprachgeschichte: Thüringisch
Kleine sächsische Sprachgeschichte
Kleine Sprachgeschichte: Saarländisch
Mehr zum Thema